Case vernieuwt styling op alle typen machines

Case Construction Equipment heeft de styling van haar producten vernieuwd om de sterke waarden van het merk Case te weerspiegelen. De nieuwe styling maakt deel uit van de strategie van Case om het merk verder te versterken en haar positie in alle markten te consolideren. Belangrijke stappen in deze strategie zijn onder meer de vernieuwde overeenkomsten met Sumitomo en Hyundai Heavy Industries en de herontwikkeling en rebranding van de fabrieken in San Mauro en Lecce.

De nieuwe vormgeving en kleurstelling, die werden ontwikkeld in samenwerking met het CNH Industrial Design Centre, vormen een sterk statement. De tweedimensionale Case-belettering van de stickers wordt gevormd met hetzelfde lettertype als het merklogo, terwijl de reflecterende witte kleur de merknaam en het modelnummer veel gemakkelijker van afstand te lezen zijn. Case heeft niet alleen de zichtbaarheid van het merk op de machines verbeterd; de belettering is ook in overeenstemming met de Case-waarden. De nieuwe Case adelaar wordt trots getoond op elke machine. De adelaar vertegenwoordigt het rijke erfgoed van Case, maar kijkt tevens uit naar de toekomst. De nieuwe donkergrijze kleur van het onderste deel van de machines geeft een groter gevoel van kracht en sterkte. Zorgvuldige aandacht werd tevens besteed aan de aankleding van de cabines van de machines.

David Wilkie, directeur van het CNH Industrial Design Centre legt uit: "Ons doel was om een ontwerp te gebruiken dat degelijkheid en precisie uitstraalt, terwijl het blijk geeft van de rijke geschiedenis en de waarden die Case hanteert op alle modellen. Het comfort en de kwaliteit aan boord van de machines is verbeterd door het gebruik van speciaal ontwikkelde stoelbekleding en materialen. De kleuren zijn gemoderniseerd tot een eigentijdse uitstraling. Zo wilden we een sterk familiegevoel over de gehele product line-up creëren. "